Firmy, którym zależy na sprawnej telefonicznej obsłudze klienta wciąż stawiają na takie rozwiązania jak call center. Standardowe rozwiązanie może okazać się jednak zupełnie nieefektywne. Pracownik call center ma ograniczony czas pracy i jest w stanie wykonać ograniczoną liczbę połączeń dziennie. A co gdy nie jest to wystarczające, aby obsłużyć wszystkich naszych klientów? Na ratunek przychodzi wirtualne call center. Na czym polega i jak wdrożyć je we własnej firmie? Podpowiadamy! [czytaj więcej]
Więcej na ten temat
Wrocław jest głównym miastem aglomeracji wrocławskiej. Czwarte pod względem liczby ludności miasto w Polsce – 637 075 mieszkańców, piąte pod względem powierzchni – 292,82 km².
Wrocław znalazł się wśród 230 miast świata w rankingu firmy doradczej Mercer „Najlepsze miasta do życia” w roku 2015 oraz jako jedyne polskie miasto został w tym rankingu ujęty jako miasto wyrastające na centrum biznesowe.
Wrocław jest jednym z najstarszych miast Polski pod względem lokacji na prawach miejskich.
Miasto jest położone na Nizinie Śląskiej na wysokości od 105 do 156 m n.p.m. (Wzgórze Gajowe i Wzgórze Maślickie), między Wzgórzami Trzebnickimi na północy, a Sudetami na południu.