Spółka TBS wydała około miliona złotych na sponsoring koszykarskiego Śląska

Około miliona złotych wrocławska spółka TBS wydała na sponsoring koszykarskiego Śląska w latach 2018-2021. Tak wynika z kontroli, którą radni Prawa i Sprawiedliwości przeprowadzili w siedzibie firmy.

– To nie jest dobry czas na taką rozrzutność – mówi radny Robert Grzechnik:[audioplayer id=”308358″ src=”/img/articles/119608/tbs-1-627aa34721c84-1tk1.mp3″/]
– Nie na takie rzeczy TBS powinien wydawać pieniądze – dodaje Grzechnik:
[audioplayer id=”308360″ src=”/img/articles/119608/tbs-3-627aa4469f7fd-1tk2.mp3″/]
– Ta współpraca była tego warta – mówi Łukasz Maślanka rzecznik spółki TBS:[audioplayer id=”308359″ src=”/img/articles/119608/tbs-1-627aa3479ab50-1tk1.mp3″/]
– Rocznie, TBS na sponsoringu Śląska zyskuje ekwiwalent reklamowy na kwotę 3 milionów złotych – wyjaśnia Maślanka:[audioplayer id=”308361″ src=”/img/articles/119608/tbs-1-627aa4910c20a-1tk2.mp3″/]Umowa sponsorska ze Śląskiem wygasa w czerwcu tego roku. TBS nie zamierza jej przedłużać.
Więcej na ten temat

Wrocław

Wrocław jest głównym miastem aglomeracji wrocławskiej. Czwarte pod względem liczby ludności miasto w Polsce – 637 075 mieszkańców, piąte pod względem powierzchni – 292,82 km².

Wrocław znalazł się wśród 230 miast świata w rankingu firmy doradczej Mercer „Najlepsze miasta do życia” w roku 2015 oraz jako jedyne polskie miasto został w tym rankingu ujęty jako miasto wyrastające na centrum biznesowe.

Wrocław jest jednym z najstarszych miast Polski pod względem lokacji na prawach miejskich.

Miasto jest położone na Nizinie Śląskiej na wysokości od 105 do 156 m n.p.m. (Wzgórze Gajowe i Wzgórze Maślickie), między Wzgórzami Trzebnickimi na północy, a Sudetami na południu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *