Około miliona złotych wrocławska spółka TBS wydała na sponsoring koszykarskiego Śląska w latach 2018-2021. Tak wynika z kontroli, którą radni Prawa i Sprawiedliwości przeprowadzili w siedzibie firmy.
– To nie jest dobry czas na taką rozrzutność – mówi radny Robert Grzechnik:[audioplayer id=”308358″ src=”/img/articles/119608/tbs-1-627aa34721c84-1tk1.mp3″/]
– Nie na takie rzeczy TBS powinien wydawać pieniądze – dodaje Grzechnik:
[audioplayer id=”308360″ src=”/img/articles/119608/tbs-3-627aa4469f7fd-1tk2.mp3″/]
– Ta współpraca była tego warta – mówi Łukasz Maślanka rzecznik spółki TBS:[audioplayer id=”308359″ src=”/img/articles/119608/tbs-1-627aa3479ab50-1tk1.mp3″/]
– Rocznie, TBS na sponsoringu Śląska zyskuje ekwiwalent reklamowy na kwotę 3 milionów złotych – wyjaśnia Maślanka:[audioplayer id=”308361″ src=”/img/articles/119608/tbs-1-627aa4910c20a-1tk2.mp3″/]Umowa sponsorska ze Śląskiem wygasa w czerwcu tego roku. TBS nie zamierza jej przedłużać.
Więcej na ten temat