Wystawa to największe tego typu wydarzenia na świecie. Można na niej zaprezentować walory gospodarcze, turystyczne czy kulturalne.
Nasz region będzie prezentował swoją ofertę w ramach polskiego pawilonu, który został bardzo wysoko oceniony przez ekspertów – mówi Marta Zielińska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu:
[audioplayer id=”295419″ src=”/img/articles/113602/Dolny-Slask-bedzie-promowal-sie-na-Expo-w-Dubaju-1-617c21290fb4f-2e.mp3″/]
Czym nasz region będzie się chwalić w Dubaju? Mówi marszałek województwa Cezary Przybylski:
[audioplayer id=”295420″ src=”/img/articles/113602/Dolny-Slask-bedzie-promowal-sie-na-Expo-w-Dubaju-1-617c2133d8dce-2e.mp3″/]
Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia opowiada o postawionych celach:
[audioplayer id=”295421″ src=”/img/articles/113602/Dolny-Slask-bedzie-promowal-sie-na-Expo-w-Dubaju-1-617c216c6b500-2e.mp3″/]
Dolnośląska wystawa pod nazwą „Sztuka, woda, tajemnica” została przygotowana z Hydropolis. Wiceprezes wrocławskiego MPWiK Marcin Garcarz zapowiada wiele niespodzianek:
[audioplayer id=”295422″ src=”/img/articles/113602/Dolny-Slask-bedzie-promowal-sie-na-Expo-w-Dubaju-1-617c2182a1ac4-2e.mp3″/]
Główny eksponat wystawy Hydropolis to drukarka wodna inspirowana naturą. Co ważne – eksponaty prezentowane w Dubaju będzie można zobaczyć, po zakończeniu wystawy w centrum wiedzy o wodzie Hydropolis.
Z dolnośląską delegacją do Dubaju poleci także ponad 20 przedsiębiorców z regionu, dla których będzie to okazja do znalezienia nowych rynków zbytu oraz budowania nowych relacji handlowych.
Więcej na ten temat